14 martie

Bancul saptamanii


În mijlocul apei unui lac, o femeie se îneacă. Un bărbat pe mal începe să strige după ajutor. Un pescar aflat în apropiere vine în goană şi-l întreabă ce s-a întîmplat. Bărbatul îi spune:

- Omule bun, îţi dau 100 $ numai să o salvezi pe nevastă-mea, că se îneacă!

Pescarul acceptă, se aruncă în apă şi scoate femeia teafără pe mal.

- Acum dă-mi suta de dolari, spuse pescarul.

- Păi cum să-ţi spun, am crezut că-i nevastă-mea, dar m-am înşelat, iar tu ai salvat-o pe... soacră-mea!

- Ăsta mi-e norocul, spuse pescarul scoţînd portofelul. Spune-mi cît naiba îţi datorez...

Un comentariu:

  1. Editura cauta persoane, care doresc sa colaboreze intr-o activitate simpla, in timpul liber sau full-time.
    Domeniul, publicitate online pentru piata americana de carti electronice.
    Se ofera contract de comision, instruire gratis prin lectii trimise pe adresa de email.
    Se cere cunostinte minime de operare pe calculator,rabdare perseverenta si nu in ultimul rand, seriozitate maxima. Pentru mai multe detalii cauta-ma la adresa de email: florin_33_2006@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere